Продавець NICE MARKET розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
671 відгук

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (97) 076-30-77
+380 (99) 115-09-15
Шевченка 24, Житомир, Україна
NICE MARKET ✅
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови обміну товару належної якості (згідно статті 9 Закону): - З моменту придбання пройшло не більше 14 днів - Товар не був у вжитку - Товар має цілісний вигляд та збережено його повну комплектацію - Товар не відноситься до категорій, які не підлягають обміну (поверненню) Умови повернення товару належної якості (згідно статті 9 Закону): - Товар не підійшов покупцю за своїми характеристиками - Продавець не має аналогічного товару з необхідними характеристиками - Товар не може бути використаний за призначенням - Товар не відноситься до категорій, які не підлягають обміну (поверненню), детальніше за посиланням внизу Транспортні витрати на обмін та повернення товару належної якості покладаються на Покупця. Повернення коштів за товар відбувається тільки після його перевірки на цілісність відділом рекламацій. Зазвичай протягом 2-3 робочих днів. Дії покупця щодо товару неналежної якості: - Повідомити про невідповідність або брак - Зробити фото / відео зйомку проблеми - Не використовувати товар до інформації від продавця Права покупця щодо товару неналежної якості (згідно статті 8 Закону): - пропорційне зменшення ціни (фактичну пропозицію щодо зменшення зазначає Продавець) - безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк (у такому випадку доставку до ремонтного пункту забезпечує Покупець); - відшкодування витрат на усунення недоліків товару (згідно документу розрахунку від сервісної організації за попереднім погодженням) - у випадку неможливості реалізації вищезазначених пунктів або наявності істотного недоліку виконується повернення товару. Витрати на повернення товару покладаються на продавця* *компенсації за цим розділом виконуються у випадку, коли доведено заводський брак При отриманні товару, покупець зобов'язаний перевірити цілісність,комплектацію і всі якісні характеристики товару безпосередньо в офісі перевізника! У випадку, коли виявляється пошкодження при отриманні: - зробіть фото та відео пошкодження та відмовтесь від отримання, складіть офіційний акт про виявлення дефекту - повідомте менеджера нашого магазину про виявлений дефект У цьому випадку ми гарантуємо Вам повернення коштів або повторну відправку товару. Наш магазин не приймає обмін / повернення товарів, не перевірених при отриманні, ушкоджених при пересилці і забраних покупцем. Наша компанія дуже цінує своїх клієнтів, кожне звернення розглядає в індивідуальному порядку та намагається вирішити проблему на користь покупця

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner